Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Цена на пътното строителство и обществените поръчки !

Публикувано от VABO 
Re: Цена на пътното строителство и обществените поръчки !
04-11-2010 - 22:27:40
Quote
bibise
Леле колко некомпетентност има по тази земя.

Да оставим украшението на форума , който дебне нова тема , за да се запише първи в нея.И обикновенно пише глупости ,просто за да е в темата.Глупава му работа.

1 000 000 лв. в транспорнтото строителство са леко казан , смешна сума.В този бранш има мното сериозно инвестиране в техника и оборудване , работи се но относително ниска печалба , заради сериозните обороти които се генерират.Незабравяйте , че километър магистрала струва около 10 000 000 лв и то ако няма тунели и мостове.Направете сметката за 1 км. първокласен път - но е доста над милион.Така , че милион са нищо.

А ти скъпи VABO , няма да видиш и 10% от 1 000 000 лв. от транспорнто строителство в този живот.Не те ли е срам , човек учещ висше образование , студент , бъдещ възспитаник на УАСГ - едно изречение , неможеш да напишеш грамотно.Остави правописните ти грешки.Ами то цялото изречение , СМИСЛОВО е грешно.Какво прави цифрата 5 в изречението ти , като в следващият пост казваш " е как ще е смешна 1 милион за година ".Но да не ти правя анализи на правописа.

Той едно изречение неможе да напише , а иска да учи , динамика , статика , еластика.Да проектира тунели и мостове , та ти водосток не ще успееш да сметнеш , камо ли мост с 8 полета и 120 м колони.Колегите ми от ТРЕЙС не само няма да те вземат на работа , ами ако недадеш на някого да ти напише СВ - то и на интервю няма да те допуснат.

Бях студент ТС в УАСГ.

PS. Господи какво поколение идва след нас.И този , ще излезе след година - две на пазара на работна ръка и ще говори , че държавата била тъпа и нямало работа.Спокоен съм за бъдещето си , този никога няма да може да конкурира работното ми място.Въпреки , че се дипломирах преди 15 години , САМО СПОМЕНИТЕ МИ СА ПОВЕЧЕ ОТ ЗНАНИЯТА МУ.

Ох, на мама инженерите, и те за бизнес и имоти взели да говорят. Първо си оправете оценките от 5 на 6, че Сашо Компира (мастит предприемач и виден изпълнител на държавни поръчки) обича отличници да му работят, а после и правописа, че да не дразните хуманитарните души наоколо, все пак те са прочели и по 100-ина книги на човек след, преди или вместо освен учебниците.
Re: Цена на пътното строителство и обществените поръчки !
04-11-2010 - 22:45:10
avatar
Абе хора, верно ли не познахте известния форумен гений ЗАЛАГАНИЯ дето имаше 10 апартамента на Сънито, щеше да се самоубива и така нататък.
Гледам и в инвестора му се връзват.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Подбрани статии за собственици на имоти.За купувачи и продавачи си има други места.
[www.sobstvenik.com]
Re: Цена на пътното строителство и обществените поръчки !
04-11-2010 - 23:45:01
Quote
OwnerBG
Абе хора, верно ли не познахте известния форумен гений ЗАЛАГАНИЯ дето имаше 10 апартамента на Сънито, щеше да се самоубива и така нататък.
Гледам и в инвестора му се връзват.
Тука беше с ник анита от Сливен!

анита [ Отговор ]
Какво правят архитектите? това ще отивам да уча в виас но не знам какво правят?
17-02-2009 - 01:06:35 IP/Host: 91.139.146.---
Регистриран: преди 1 година
Мнения: 263
Какво правят архитектите? това ще отивам да уча в виас но не знам какво правят?

чета тук че взимали нйа-голям процент от цената за проетиране

апоред мен архитекта трябва да взема най-малък

прочетох тък там и останас с впечатлението ,че стротелния инженер и геодезиста вик инженера са по-важни от архитекта .......не мога да си обясня какво прави архитекта !?

скоро разбрах че армание е завършил медицина а тай е един от най-извесните интериорни дизайнери



Редактиран 1 път(и).Последна редакция на 2010-11-04 23:59 от фло.
Re: Цена на пътното строителство и обществените поръчки !
05-11-2010 - 09:00:21
Боже боже колко простотия има на тоя свят боже smiling smiley и бивш студенте от УАСГ не се отнася за теб. Нормално е за теб, млад си ...
По отношение на поръчките - правиш си фирма, регистрираш се в КС, вписваш се в ЦПРС, развиваш успешен строителен бизнес, градиш име на пазара и след 5 години почваш да пробваш с ОП-тата. По обществените поръчки се разходват обществени средства и не може всеки дилетант да бърка в касата, пази боже от това. Затова са изискванията за оборот и референциите , които доказват професионалния опит на строителя. Предполагам и ти като гражданин не би искал училището или детската градина, в които са децата ти да са били строени от строител без опит нали? Трябва да поработиш известно време преди да отидеш при големите...А може и да направиш консорциум с фирма с необходимия опит и оборот въпреки, че за какво ще и е на тази фирма излишен товар..... smiling smiley

П.С. горенаписаното следва от двегодишния ми опит с обществени поръчки предимно в областта на строителството.
Re: Цена на пътното строителство и обществените поръчки !
05-11-2010 - 21:14:53
Quote
Imotko
Quote
bibise
Леле колко некомпетентност има по тази земя.

Да оставим украшението на форума , който дебне нова тема , за да се запише първи в нея.И обикновенно пише глупости ,просто за да е в темата.Глупава му работа.

1 000 000 лв. в транспорнтото строителство са леко казан , смешна сума.В този бранш има мното сериозно инвестиране в техника и оборудване , работи се но относително ниска печалба , заради сериозните обороти които се генерират.Незабравяйте , че километър магистрала струва около 10 000 000 лв и то ако няма тунели и мостове.Направете сметката за 1 км. първокласен път - но е доста над милион.Така , че милион са нищо.

А ти скъпи VABO , няма да видиш и 10% от 1 000 000 лв. от транспорнто строителство в този живот.Не те ли е срам , човек учещ висше образование , студент , бъдещ възспитаник на УАСГ - едно изречение , неможеш да напишеш грамотно.Остави правописните ти грешки.Ами то цялото изречение , СМИСЛОВО е грешно.Какво прави цифрата 5 в изречението ти , като в следващият пост казваш " е как ще е смешна 1 милион за година ".Но да не ти правя анализи на правописа.

Той едно изречение неможе да напише , а иска да учи , динамика , статика , еластика.Да проектира тунели и мостове , та ти водосток не ще успееш да сметнеш , камо ли мост с 8 полета и 120 м колони.Колегите ми от ТРЕЙС не само няма да те вземат на работа , ами ако недадеш на някого да ти напише СВ - то и на интервю няма да те допуснат.

Бях студент ТС в УАСГ.

PS. Господи какво поколение идва след нас.И този , ще излезе след година - две на пазара на работна ръка и ще говори , че държавата била тъпа и нямало работа.Спокоен съм за бъдещето си , този никога няма да може да конкурира работното ми място.Въпреки , че се дипломирах преди 15 години , САМО СПОМЕНИТЕ МИ СА ПОВЕЧЕ ОТ ЗНАНИЯТА МУ.

Ох, на мама инженерите, и те за бизнес и имоти взели да говорят. Първо си оправете оценките от 5 на 6, че Сашо Компира (мастит предприемач и виден изпълнител на държавни поръчки) обича отличници да му работят, а после и правописа, че да не дразните хуманитарните души наоколо, все пак те са прочели и по 100-ина книги на човек след, преди или вместо освен учебниците.

На всяко гърне .......................................... простотия.



Редактиран 1 път(и).Последна редакция на 2010-11-05 21:15 от bibise.
Re: Цена на пътното строителство и обществените поръчки !
06-11-2010 - 16:44:30
Хората не разчитат на европари,а в бг само се крадат парите за пътища


Albania Motorway
Eastern European nation speeds into the fast lane


Bechtel and joint-venture partner Enka are putting Albania in the fast lane with completion of a $535 million modern motorway. The end of construction was marked by a ceremony to open a second tunnel bore, the final section of the motorway completed. The motorway is now open to traffic.

The 37-mile (61-kilometer), four-lane highway stretches from the town of Rrëshen, in the heart of the country, up to the northeastern village of Kalimash. The project is the central leg of a 106-mile (171-kilometer) highway traversing the country from the Adriatic Sea up to the northeastern border with Kosovo. The new roadway cuts travel time along the route from six to two hours, boosting coastal trade and northeast tourism.

The motorway also provides a vital connection within Albania and across the region, linking markets to the Adriatic port of Durres and contributing to economic growth as Albania prepares for accession to the European Union.

The Albanian motorway is one of the largest ever-infrastructure projects in the country and presented many engineering challenges because of geological complexities in the region and the fast-track construction schedule. The motorway includes a 3.4 mile (5.5 km) twin bore tunnel and 29 bridges built in a mountainous, rocky region.

During construction, the project was the largest employer in the area, with Albanians accounting for two thirds of the workforce.

Bechtel and Enka have partnered on two other Eastern European roadways: a 258-mile (415-kilometer) motorway currently under construction in Romania, and a 124-mile (200-kilometer) highway in Croatia.



Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход