КАК ДА СЕ ПАЗИМ ОТ НЕЗАКОННИЯ СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ :
ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ , СЕ НАВЪДИХА СЪЩЕСТВА , ПОЛУЧАВАЩИ ЗАПЛАТА В ТАКА НАРЕЧЕНИЯ "СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ " . ТЕЗИ СЪЩЕСТВА СЕ ХАРАКТЕРИЗИРАТ С ПРИМИТИВНА ИНТЕЛЕГЕНТНОСТ , ПРАВНА И ЮРИДИЧЕСКА НЕГРАМОТНОСТ , НАГЛОСТ И БЕЗОЧИЕ . ТЕ СА ПО ОПАСНИ ОТ БЕЗДОМНИТЕ КУЧЕТА , ЗАЩОТО "ХАПЯТ " ПО ПОРЪЧКА И БЕЗ ЗАКОННО ПРАВО . ТАЗИ ГРУПА ОТ ХОРА СА СИ ПРИСВОИЛИ ПРАВА , КОИТО НЯМАТ , УЧАСТВУВАТ В АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВОРАЗДАВАНЕ , БЕЗ ДА СА ОБЛЕЧЕНИ ВЪВ ВЛАСТ !
ВСЪЩНОСТ , НЯМАТ НИКАКЪВ СТАТУТ И ВЛАСТ , НЕ ОТГОВАРЯТ НА НИКАКВИ ИЗИСКВАНИЯ ОТНОСНО ЦЕНЗ И ОБРАЗОВАНИЕ. ТЯХНАТА ВЛАСТ , Е НАШЕТО НЕЗНАНИЕ И НЕГРАМОТНОСТ .
КАК ДА СЕ ПРЕДПАЗИМ ОТ ТЕЗИ ДОСАДНИ И НЕЗАКОННИ ИНСПЕКТОРИ ?
ТРЯБВА ДА БЪДЕМ ИНФОРМИРАНИ , ПО-ИНТЕЛЕГЕНТНИ И ПО-ОБРАЗОВАНИ - ПРАВНО И ЮРИДИЧЕСКИ !
НАПИСАНОТО ТУК Е СЛЕДСТВИЕ ОТ НЕГАТИВЕН ОПИТ , ПРИДОБИТ В ОБЩУВАНЕТО С ИНСПЕКТОРАТА И ЛИЧНО С ВЕСКА ГЕОРГИЕВА . СТОЛИЧНИЯ ИНСЕПКТОРАТ Е НЕЗАКОНЕН И БЕЗПОМОЩЕН , АКО "ПОТЪРПЕВШИЯТ ОТ ТЯХ" ЗНАЕ И ЗАЩИТАВА ОСНОВНИТЕ СИ ПРАВА ПО ЗАКОН И ПОСТУЛАТИ .
ЗА ДА ЗАЩИТИМ ОСНОВНИТЕ СИ ПРАВА ,КАТО ПОТЪРПЕВШИ , СЛЕДВА ДА ЗНАЕМ МАЛКО ПОВЕЧЕ ОТ ИНСПЕКТОРИТЕ , КОЕТО ВЪОБЩЕ НЕ Е ТРУДНО .
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА "АДМИНИСТРАТИВНОТО НАРУШЕНИЕ" И КОЙ ИМА ПРАВО ДА ПРИЛАГА ЗАКОНИТЕ , КАСАЕЩИ АДМИНИСТРАТИВНИТЕ ДЕЛА ?
ВСЯКО АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ , СЛЕДВА ДА Е ОПРЕДЕЛЕНО СЪС ЗАКОН ИЛИ УКАЗ , СЪГЛАСНО ЧЛЕН ВТОРИ ОТ ЗАНН :
Чл. 2. (1) Деянията, които съставляват административни нарушения, и съответните за тях наказания, се определят със закон или указ.
ЕТО ЗАЩО , ИНСПЕКТОРИТЕ НАРУШАВАТ ЗАКОНА , КОГАТО ПРАВЯТ АКТОВЕ ЗА ДЕЯНИЯ, КОИТО НЕ СА ФОРМУЛИРАНИ В ЗАКОН ИЛИ УКАЗ . В ТОЗИ СЛУЧАЙ , АКТОВЕТЕ , СЪСТАВЕНИ ПО НАРЕДБИТЕ НА ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТ , КОИТО НЯМАТ СИЛАТА НА ЗАКОН , СА НЕВАЛИДНИ И НАРУШАВАТ КОНСТИТУЦИЯТА . ПОДЗАКОНОВИ АКТОВЕ , НЕ МОГАТ СЪЗДАВАТ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ , КОИТО НЕ СА ФОРМУЛИРАНИ ПРЕДИ ТОВА В КОНСТИТУЦИЯТА ИЛИ ЗАКОН . НАРЕДБИТЕ СА ПОДЗАКОНОВ АКТ И КОГАТО НЕ СА ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА НЯКОЙ ЗАКОН , СА ПОЖЕЛАНИЯ И КОЛЕКТИВНИ СЪНИЩА , НА ТЕЗИ КОИТО СА ГИ СЪСТАВИЛИ . ТОВА ДОБРЕ СЛЕДВА ДА СЕ ЗНАЕ ОТ ВСИЧКИ "ПОТЪРПЕВШИ" ОТ ДЕЙСТВИЯТА НА НЕКОМПЕТЕНТНИТЕ И НЕГРАМОТНИ ИНСПЕКТОРИ .
ПО КОНСТИТУЦИЯ , КМЕТОВЕТЕ НЯМАТ КОСТИТУЦИОНАЛНИ ПРАВОМОЩИЯ , ЗА РАЗЛИКА ОТ ОБЛАСТНИТЕ УПРАВИТЕЛИ .
ЦИТИРАМ ЗАКОНА :
" АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ
Административното нарушение е ДЕЯНИЕ , което нарушава установения ред на държавно управление, извършено е ВИНОВНО (вина – психическо отношение на лицето към неговото собствено поведение и неблагоприятните последици, които произтичат от него) и е ОБЯВЕНО ЗА НАКАЗУЕМО С АДМИНИСТРАТИВНО НАКАЗАНИЕ , налагано по административен ред.
ОБРЪЩАМ ВНИМАНИЕ ВЪРХУ ТЕРМИНИТЕ "ДЕЯНИЕ" , "ДЕЕЦ" , КАКТО И ТЕРМИНА : " УСТАНОВЕНИЯ РЕД НА ДЪРЖАВНО УПРАВЛЕНИЕ" . НИМА ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА , ПРОДАВАЩИ СТОКАТА СИ НА ЦЕНТРАЛНИЯ ПАЗАР ИЗВЪРШВАТ НАКАЗУЕМИ ДЕЯНИЯ ПО СМИСЪЛА НА ЗАКОНА И НАРУШАВАТ УСТАНОВЕНИЯ РЕД НА ДЪРЖАВНО УПРАВЛЕНИЕ ?
ДЕЯНИЕ, КОЕТО НЕ Е ФОРМУЛИРАНО КАТО ВИНОВНО ПО ЗАКОН И КОЕТО НЕ ВОДИ ДО НАРУШАВАНЕ УСТОИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕД , НЕ Е И НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НАРЕЧЕНО "АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ" И ДА БЪДЕ САНКЦИОНИРАНО .
ТОЕСТ , ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА НА ЦЕНТРАЛНИЯ ПАЗАР , НЕ СА НАРУШИТЕЛИ ПО ЗАКОНА И НЕ НАРУШАВАТ УСТАНОВЕНИЯ ДЪРЖАВЕН РЕД , НО БИВАТ САНКЦИОНИРАНИ АДМИНИСТРАТИВНО , РИТАНИ , БЛЪСКАНИ И ПОДЛАГАНИ НА УНИЖЕНИЕ . НАРУШИТЕЛИТЕ НА ЗАКОНА ТУК СА ИНСПЕКТОРИТЕ ОТ СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ , КОИТО НЕ ЗНАЯТ ЗАКОНА ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ НАРУШЕНИЯ И НАКАЗАНИЯ.
СЪЩОТО КАСАЕ И РЕКЛАМНАТА ДЕЙНОСТ ! НЯМА ЗАКОН ЗА РЕКЛАМАТА , ЗНАЧИ НЕ МОЖЕ ДА ИМА НАРУШЕНИЕ НА ТОЗИ ЗАКОН .НЯМА И ОПРЕДЕЛЕНИЕ НА ДУМАТА " РЕКЛАМА " . РЕКЛАМАТА НЕ Е КРИМИНАЛНО ДЕЯНИЕ , ПРЕСЛЕДВАНО ОТ ЗАКОНА ? КРИМИНАЛНО ДЕЯНИЕ Е САНКЦИОНИРАНЕТО НА ХОРА И ФИРМИ , ЗА ИЗВЪРШЕНА РЕКЛАМА , КОЕТО ИЗВЪРШВАТ СЛУЖИТЕЛИТЕ НА СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ. КРИМИНАЛНО ДЕЯНИЕ Е РЕКЕТИРАНЕТО на ХОРА , КОИТО НЕ СА НАЯСНО СЪС ЗАКОНА .
НЯМА ЯСНОТА , НИКОЙ НЕ ЗНАЕ /ОСОБЕННО ИНСПЕКТОРИТЕ / И НЯМА ОПРЕДЕЛЕНИЕ И РАЗГРАНИЧЕНИЕ МЕЖДУ ДВЕТЕ ПОНЯТИЯ : "РЕКЛАМА" - "ИНФОРМАЦИЯ" . ТОВА ПРЕВРЪЩА ВСЕКИ АКТ НА ИНСПЕКТОРАТА , В НЕЗАКОНЕН И ПРЕСТЪПЕН , ПОРАДИ НЕЗНАНИЕ , НЕВЕЖЕСТВО И НЕКОМПЕТЕНТНОСТ .
МАЛКО ГРАЖДАНИ ЗНАЯТ , ЧЕ ВСИЧКО КОЕТО НЕ Е ИЗРИЧНО ЗАБРАНЕНО ОТ ЗАКОНА , Е РАЗРЕШЕНО . ТОВА Е ПРИНЦИП ЗАЛЕГНАЛ В КОНСТИТУЦИЯТА , КОЯТО КОНСТИТУЦИЯ , ИНСПЕКТОРИТЕ НЕ ЗНАЯТ И ЕЖЕДНЕВНО НАРУШАВАТ С ДЕЙНОСТТА СИ ,. ПО ТАЗИ КОНСТИТУЦИЯ , ТЕ НЯМАТ НИКАКВИ ПРАВА ДА САНКЦИОНИРАТ ГРАЖДАНИТЕ .
ОПИТАХ СЕ ДА НАМЕРЯ " ЗАКОН ЗА СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ " , НО НЕ МОЖАХ - НЯМА ЗАКОН , НЯМА ЗАКОННО УСТАНОВЕНИ И РЕГЛАМЕНТИРАНИ ПРАВОМОЩИЯТА НА 45О ИНСПЕКТОРА ОТ СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ .ТЕЗИ 450 СЛУЖИТЕЛИ ЕЖЕДНЕВНО ТОРМОЗЯТ И ПРИТЕСНЯВАТ ВЪЗРАСТНИ ХОРА И РЪКОВОДИТЕЛИ НА ФИРМИ , КОИТО НЕ МОГАТ ДА СЕ ЗАЩИТЯТ .
ЛИПСАТА НА ЗАКОН ОЗНАЧАВА , ЧЕ "СТОЛИЧНИЯ ИНПЕКТОРАТ" Е НЕЗАКОНЕН , ЧЕ ДЕЙНОСТТА НА ИНСПЕКТОРИТЕ - ВЪОБЩЕ НЕ Е ОБЛЕЧЕНА В ЗАКОНОВАТА ВЛАСТ.
ПО КОНСТИТУЦИЯ , СТОЛИЧНИЯ КМЕТ НЯМА ПРАВО , ДА УЧАСТВУВА В ИЗВЪРШВАНЕТО НА АДМИНИСТРАТИВНО - НАКАЗАТЕЛНА ДЙНОСТ .ТАКИВА ПЪЛНОМОЩИЯ ИМАТ ОБЛАСТНИТЕ УПРАВИТЕЛИ , КОИТО МОГАТ ДА СПИРАТ ИЛИ ОТМЕНЯТ НАРЕДБИТЕ НА КМЕТОВЕТЕ И ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТИ , НО НЕ ГО ПРАВЯТ .
В РАМКИТЕ НА КОИ СВОИ ЗАКОНОВИ ПЪЛНОМОЩИЯ , СТОЛИЧНИЯ КМЕТ ДЕЛЕГИРА КОНТРОЛНО - АДМИНИСТРАТИВНИ ПРАВА НА "СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ" ? ТА ТОЙ НЯМА ТАКИВА ПОЛНОМОЩИЯ , ЗА ДА ГИ ДЕЛЕГИРА .
ПЪРВИЧНИЯ ДОКУМЕНТ , КОЙТО РЕГЛАМЕНТИРА ДЕЙНОСТТА НА ИНСПЕКТОРАТА , НЕ Е ЗАКОН , А СМЕШЕН ПРАВИЛНИК /ПРАВИЛНИКА НЕ СЪЗДАВА ЗАКОННИ ПОСЛЕДСТВИЯ / :
"ПРАВИЛНИК ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ КЪМ СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Раздел I.
Общи положения
Чл. 1. Този правилник урежда устройството, функциите и организацията на дейността на Столичен инспекторат към Столична община.
Чл. 2.(1) Столичен инспекторат, наричан по-нататък "Инспектората", е ЗВЕНО на общинска бюджетна издръжка при Столична община, ВТОРОСТЕПЕНЕН разпоредител с бюджетни средства.
(2) Инспекторатът осигурява и подпомага изпълнението на контролните функции на Кмета на Столична община на територията на Столична община, като е на негово пряко подчинение.
Раздел II.
Правомощия
Чл. 3. (1) СЪОБРАЗНО ПЪЛНОМОЦИЯТА СИ инспекторатът осъществява контрол по спазването от страна на всички юридически и физически лица на територията на Столична община на нормативните актове на Столичен общински съвет, на ЗАКОНИТЕ и ПОДЗАКОНОВИТЕ нормативни актове, както и на договори, по които страна е Столичната община, когато такива функции са му възложени от Кмета на Столична община или от Столичен общински съвет.
(2) Инспекторатът съдейства в рамките на ПРАВОМОЩИЯТА СИ на всички лица на територията на Столична община при предотвратяване на нарушения или преодоляване на последиците от нарушения на нормативно установения ред на територията на Столична община.
(3) При изпълнение на функциите си по ал. 1 и 2 Инспекторатът осъществява текущ, превантивен и последващ контрол, дава ПИСМЕНИ ПРЕДПИСАНИЯ и следи за изпълнението им.
(4) При изпълнение на функциите си по ал. 1 и 2 Инспекторатът ОСЪЩЕСТВЯВА и административнонаказателна дейност ПО ПРЕДВИДЕНИЯ ЗАКОНОВ РЕД . "
КАКТО ВИЖДАТЕ , ДОРИ В ТОЗИ ПРАВИЛНИК ЛИПСВАТ УПОМЕНАТИ И ИЗБРОЕНИ ПЪЛНОМОЩИЯТА НА "ИНСПЕКТОРИТЕ" !
КОЙ , КОГА И С КАКЪВ ДОКУМЕНТ Е ОВЛАСТИЛ С ПЪЛНОМОЩИЯ , ТЕЗИ ПРАВНО НЕГРАМОТНИ В ОСНОВНАТА СИ ЧАСТ ХОРА , ДА ИЗВЪРШВАТ И УПРАЖНЯВАТ КОНТРОЛНА ДЕЙНОСТ ПО ЗАКОНИ И НАРЕДБИ ? ЛИПСАТА НА ПРАВНА КУЛТУРА И ОБРАЗОВАНИЕ , НЕСПОСОБНОСТТА ДА ПИШАТ И ЧЕТАТ ПРАВНИ ТЕКСТОВЕ, НЕ ГИ ПРАВИ ГОДНИ СУБЕКТИ ДА РАЗБИРАТ ИЛИ ТЪЛКУВАТ ЗАКОНА И ДА САНКЦИОНИРАТ ?
АКО НЯМА "ЗАКОН ЗА ИНСПЕКТОРАТА" , РЕГЛАМЕНТИРАЩ ПРАВАТА И ПРАВОМОЩИЯТА НА ТАЗИ "ОБЩИНСКА" СТРУКТУРА , ЗА КАКЪВ ЗАКОНОВ РЕД И ПРАВОМОЩИЯ СТАВА ВЪПРОС ?
Чл. 4. (1) Инспекторатът изпълнява задачите си самостоятелно или във взаимодействие с други общински и/или държавни органи.
(2) При изпълнение на задълженията си служителите на Инспектората могат да изискват от общинската, районните администрации, общинските предприятия и търговските еднолични акционерни дружества с общинско участие да им предоставят необходимата информация, документация, становища и оказват всяко друго необходимо съдействие, като работят в тясно сътрудничество с тях.
АКО СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ НЕ Е ЗАКОНЕН , ТО КАКВИ МОГАТ ДА БЪДАТ НЕГОВИТЕ РЕШЕНИЯ , НАРЕДБИ , ПРАВИЛНИЦИ И АКТОВЕ ?
КАК МОЖЕ СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ИНСПЕКТОРАТА , ДА ПРИЛАГАТ ЗАКОНИ , БЕЗ ДА СА УПЪЛНОМОЩЕНИ ЗА ТОВА , В САМИТЕ ЗАКОНИ И КОНСТИТУЦИЯТА ? АКО ТАЗИ СТРУКТУРА НЕ СЪЩЕСТВУВА В ЗАКОНИТЕ И КОНСТИТУЦИЯТА , ТО ТЯ СЪЩЕСТВУВА В РАЗРЕЗ С ТЕЗИ ЗАКОНИ И ТАЗИ КОНСТИТУЦИЯ .
ЕТО ВИ ЕДИН ПАСАЖ ОТ КОНСТИТУЦИЯТА , РЕГЛАМЕНТИРАЩ ПРАВАТА НА КМЕТА :
Чл. 139. (1) Орган на изпълнителната власт в общината е кметът. Той се избира от населението или от общинския съвет за срок от четири години по ред, определен със закон.
(2) В своята дейност кметът се ръководи от закона, актовете на общинския съвет и решенията на населението.
КМЕТЪТ ПО КОНСТИТУЦИЯ , НЕ Е УПЪЛНОМОЩЕН , НЯМА ПРАВО ДА ИЗВЪРШВА "ПРАВОРАЗДАВАНЕ" . ВИДНО ОТ КОНСТИТУЦИЯТА /ТОВА СЕ ОТНАСЯ И ДО КМЕТА НА СОФИЯ / .
БЕЗ ДА ИМА ПРАВО ДА УЧАСТВУВА В АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВОРАЗДАВНЕ , КМЕТЪТ НА СОФИЯ НАЗНАЧАВА И ДАВА ПЪЛНОМОЩИЯ НА ЛИЦА ОТ ВТОРОРАЗРЯДНА КТРУКТУРА - ПРАВНО И ЮРИДИЧЕСКИ НЕКРАМОТНИ /КАКВИТО СА ИНСПЕКТОРИТЕ / , ДА СЪСТАВЯТ АКТОВЕ ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ НАРУШЕНИЯ .
ЕТО ОТНОВО ЦИТИРАМ ПРАВИЛНИКА , В КОЙТО ЯСНО ПИШЕ :
"Инспектората", е ЗВЕНО на общинска бюджетна издръжка при Столична община, ВТОРОСТЕПЕНЕН разпоредител с бюджетни средства."
КАКВА ДЪРЖАВА Е ТАЗИ, КОЯТО Е ПЪЛНА С НЕГРАМОТНИ ХОРА ? НО НЕГРАМОТНОСТТА НЕ Е НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОНА . "ВСИЧКО КОЕТО НЕ Е ИЗРИЧНО ЗАБРАНЕНО СЪС ЗАКОН , Е РАЗРЕШЕНО ."
ОТВОРЕТЕ АКТОВЕТЕ ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ НАРУШЕНИЯ , СЪСТАВЕНИ ОТ НЕГРАМОТНИ И НЕУПЪЛНОМОЩЕНИ ЛИЦА И ПРОЧЕТЕТЕ НАПИСАНОТО ТАМ . ВСЕКИ ЕДИН АКТ , ЛИШЕН ОТ ЗАКОННО ОСНОВАНИЕ , Е ПРОСТО КЪС ХАРТИЯ .
ЕТО ИЗВАДКА ОТ "ЗАКОНА ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ НАРУШЕНИЯ И НАКАЗАНИЯ "
" Чл. 37.(1) Актове могат да съставят длъжностните лица:
а) посочени изрично в съответните нормативни актове;
б) (изм. - ДВ, бр. 59 от 1992 г.) определени от ръководителите на ведомствата,
организациите, областните управители и кметовете на общините, на които е
възложено приложението или контрола по приложението на съответните нормативни "
АКО НА КМЕТА НА ГРАДА , НЕ Е ВЪЗЛОЖЕНО ПРАВОРАЗДАВАНЕ , ТО С КОЙ НОРМАТИВЕН ДОКУМЕНТ , НЕГОВИТЕ ВТОРОРАЗРЯДНИ ПОДЧИНЕНИ , СА УПЪЛНОМОЩЕНИ ЗА ТОВА ?
ЗНАЕНЕТО НА ЗАКОНА , ОТЧАСТИ НИ СПАСЯВА И ОПАЗВА ОТ СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ - ОРГАНИЗИРАНА ГРУПА ОТ ХОРА , КОИТО В РАМКИТЕ НА СЛУЖЕБНИТЕ СИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ,САНКЦИОНИРАТ БЕЗ ЗАКОННО И ПРАВНО ОСНОВАНИЕ , ХИЛЯДИ ГРАЖДАНИ ГОДИШНО . ТОВА СТАВА , ЗАЩОТО ГРАЖДАНИТЕ НЕ ЗНАЯТ ПРАВАТА СИ И ЗАКОНИТЕ НА СТРАНАТА , В КОЯТО ЖИВЕЯТ .
НЕКА СЕ ЗАМИСЛИМ !
НЕКА И ИНСПЕКТОРИТЕ СЕ ЗАМИСЛЯТ , МАКАР ЧЕ , АКО БЯХА МИСЛЕЩИ СЪЩЕСТВА , НЯМАШЕ ДА СЕ ИЗДЪРЖАТ ФИНАНСОВО , КАКТО ПРАВЯТ СЕГА . ЗАЩОТО АКО БЯХА МИСЛЕЩИ, ЩЯХА ДА ЗНАЯТ , ЧЕ "ПРОФЕСИЯТА" ИМ Е КАТО ТАЗИ НА КОМАРИТЕ , БЪЛХИТЕ И НАСЕКОМИТЕ .
ТОЗИ ТЕКСТ, ОБРАБОТЕН , ПРОМЕНЕН И КОГАТО СТАНЕ ТОВА , ЩЕ НАМЕРИ ПЪТ ДО ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ НА СОФИЯ .
РЕДНО Е , ЮРИСТИТЕ НА ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ И ОБЩИНАТА , ДА ЗНАЯТ МАЛКАТА ТАЙНА , ЧЕ СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ Е НЕЗАКОНЕН .