Или както се казваше в един стар, класически виц :
Да ограбиш банка е много тежко престъпление, но има и едно още по-тежко - да направиш банка !
Изгледите да се примирят противополжни, користни интереси са доста слаби.
Поне трябва да се даде истинска възможност на всеки клиент да разбере неподправената истина с възможно най-много детайли. След което - д а си решава !
Препращането към тарифи и ценоразписи, които практически се променят едностранно никога не трябва да се забравя. Сега ситуацията е такава, че има конкуренция и ситуацията за потребителите се подобрявала, но може ли някой да ми каже, какво ще е положението след 5 г. (да не говорим за 25 г)
Има една грозна хипотеза (малко а-ла Оруел), при което след определен брой години клиентът на банката би получил едно любезно писмо : Имаме удоволствието да Ви информираме, че вече сте наш ! :-))
Не се плашете сега ! Стигне ли се до там, другите - неклиентите и те ще получат едно любезно писмо : Оценяваме опита Ви да се измъкнете, но Имаме удоволствието да Ви информираме, че вече сте наш ! 7-))
Колежката Jaon скоро разказа един виц, дето май не го бях чувал от армейските години. Става дума "за мърдането". Уверявам всички, можем да и вярваме :-))