Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти

Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Цени по реални сделки с имоти в София

Публикувано от Splendente 
Re: Цени по реални сделки с имоти в София
21-04-2008 - 17:58:02
Cheta, cheta i se smayvam na vsichki.
Hora, nyama edinno mnenie ! Vsichko e individualno.
Az sam parvo gena i vtoro ot tezi hora deto sa preuspeli v USA. Zaemam visoka poziziy v General Motors. Dovolna sam ot givota si v USA, no si obicham B-a i shte se varna da si karam starinite v B-a.
Ima i hora , koito se oblagodetelstvuvat ot niskiy dolar. Az imam nyakolko apartamenta pod naem i evroto go prevrashtam v dolari s koefizient 1.5. S tezi pari stroy kashta na sina si. Moyata e izplatena veche. S dve dumi, vsichko e mnogo individualno.
A v USA, makar i s niskiy dolar se givee 100 pati po-dobre otkolkoto v Ba-a. No tova e samo v sluchay , che rabotish v spezialnostta si i kapaziteta si , koito si imal v B-a.
21-04-2008 - 18:52:46
БРАВО,явно много обичате БЪЛГАРИЯ,щом така изписвате името и. :g: :g: :g: Такива като вас под път и над път.По-добре си стойте у usa нема нужда от такива с високи позиции тук :} :} :} spinning smiley sticking its tongue out
21-04-2008 - 19:22:28
rz3bvd Написал:
-------------------------------------------------------
> Cheta, cheta i se smayvam na vsichki.
> Hora, nyama edinno mnenie ! Vsichko e
> individualno.
> Az sam parvo gena i vtoro ot tezi hora deto sa
> preuspeli v USA. Zaemam visoka poziziy v General
> Motors. Dovolna sam ot givota si v USA, no si
> obicham B-a i shte se varna da si karam starinite
> v B-a.
> Ima i hora , koito se oblagodetelstvuvat ot
> niskiy dolar. Az imam nyakolko apartamenta pod
> naem i evroto go prevrashtam v dolari s koefizient
> 1.5. S tezi pari stroy kashta na sina si. Moyata e
> izplatena veche. S dve dumi, vsichko e mnogo
> individualno.
> A v USA, makar i s niskiy dolar se givee 100
> pati po-dobre otkolkoto v Ba-a. No tova e samo v
> sluchay , che rabotish v spezialnostta si i
> kapaziteta si , koito si imal v B-a.
>

Estestveno che e individualno kogaato mojesh i znaesh se opravqsh navsqkade vaprosa e kakvo te vleche. E men ne me vleche navan tuk si mi haresva. Chuvstvam se spokoen pripechelvam dobre bez mnogo zor, po min. pet chasa na den sam s decata si, ne se ogranichavam s rabotno vreme i tem podobni smazvashti duhovnata mi svoboda prostotii. I sam siguren che jiveq po dobre ot 90% ot tezi izlezli da tarsqt kasmeta navan balgari.
21-04-2008 - 20:03:39
на тези горните дето бачкат по 4-5 часа на ден и припечелват добре без много зор ако статистиката в Бг е вярна отговарят по 2-ма блъскащи по 12 часа. И който не се чувстват толкова грейт. всеки има право да се чувства добре където си иска.
По офицаилна статистика в Бг хората бачкат най-много в Европа, най-нискоефективен труд и са най-недоволни от живота си.

Или вие живеете в друга България дето всичко е розово и цъфти включая налъмите?

А това че не ти трябвали хора с високи позиции: Ако имаш грам мозък в главата ще се разходиш до южна Италия и ще видиш на какво прилича. Там са в Европа от самото основаване на евросъюза, да не ви приказвам колко дотации и помощи са се излели. Та разходете се на юг от Неапол и ще видите на какво прилича, после си представете България след 20 години на същото дередже.

И като ми намерите емигрант от италиански произход (и особено за южан Италия)върнал се в Италия след като е живял в Америка (УС или Канада) елате да ми се обадите.

А Италия има наистина европейски градове като Милано, Рим, Торино, нищо общо с индианщината в Бг,

21-04-2008 - 20:14:42
и нещо друго е важно: къде са ти децата. Като ти израснат децата и внуците в чужбина нали се сещаш кога ще се върнеш?
И какво ще е останало от спомените ти отпреди 30-40 години?

България сега няма нищо общо с България отпреди 20 години. Представям си какво ще е след още 20. ще ти изглежда като чужбина.

Re:Get ready for a dollar rebound
21-04-2008 - 21:56:40
The weak greenback has hurt investors and consumers. But some see hope that the dollar will bounce back...which could mean relief on the inflation front.

NEW YORK (CNNMoney.com) -- There's a moderately amusing McDonald's commercial where office workers bemoan the moribund state of the dollar until they realize how much they can buy with a buck on Mickey D's dollar menu.

Yup, everybody is talking about the sad state of the greenback. The dollar's weakness has been bad news for consumers. It has driven up the price of commodities and that's sent food and gas prices sharply higher. Imported goods are now more expensive.

And that vacation you were planning to Europe? Good luck being able to afford a nice bottle of Bordeaux in Paris. (You might want to try these vacation spots where the greenback is still relatively strong.)

TalkBack: Do you think the dollar will bounce back soon?
However, some see hope ahead for the dollar. For one, it has rebounded a bit against the yen after hitting a 12-year low against Japan's currency in March. And after hitting a record low against the euro yesterday, the dollar bounced back a bit against the euro Friday.

Market experts say this could be a sign that investors sense the U.S. economy may in fact pick up in the second half of this year. As such, it's hard to imagine the dollar falling much further.

"There is a universal despisement of the dollar. Everything negative about the U.S. economy is discounted. There are no secrets," said David Hoffman, managing director with Brandywine Global Investment Management, a fully-owned subsidiary of Legg Mason. "But I don't think growth will be as weak as the bearish case. The environment is set up for a dollar bounce."

Track more currency prices
The market also seems to be sensing that the Federal Reserve may stop lowering interest rates soon. That would also help strengthen the dollar since big rate cuts since last September are one reason why the dollar has fallen.

"Investors are reacting to the idea that the Fed is almost done or done cutting rates," said Bill Knapp, investment strategist with MainStay Investments. "There is continued inflation pressure. That's the biggest risk to the economy and the Fed knows that."

Bets on another steep rate cut at the Fed's next meeting at the end of this month are diminishing. According to federal funds futures on the Chicago Board of Trade, investors are pricing in a 100% certainty of a quarter-point cut on April 30 but only a 6% chance of a half-point rate cut.

If the Fed pauses after the April 30 meeting, that could put an end to the dollar's free-fall. And that could help consumers who have been hit hard by rising prices at their local grocery store and gas station.

"I think a stronger dollar will help knock oil prices down," Hoffman said. "The gut reaction for many investors in the past few months has been 'The dollar's weak. Buy something else.' Any strength in the dollar would help diminish intermediate inflation fears."

Hoffman said he's hopeful the dollar may have already bottomed out against the yen and may be in the process of doing so against the euro.

But what will it take for a meaningful rally in the dollar? Knapp says two scenarios could keep the dollar rallying. The first is that the European Central Bank, which has resisted calls for rate cuts, finally starts lowering rates. That would sap some of the euro's strength. Knapp doesn't see that happening anytime soon though.

The more likely situation, according to Knapp, is that the Fed cuts its federal funds rate to 2% at the end of this month, keeps it there for a while and then starts raising rates later this year as the economy picks up.

"Interest rates play an important role in where currencies go. A pause in the Fed's rate cuts would at least stop the fall of the dollar," he said. "And if the housing market comes back as I think it will this summer, there is a good chance you could get a rate hike before end of the year."

Hoffman is also optimistic that the housing market will stabilize soon. And he agrees with Knapp that the Fed is likely to hit the pause button once rates hit 2%.

But he thinks Europe will actually help the dollar as well since that central bank, which typically has a heavier inflation focus than the Fed, can't ignore the possibility of a slowdown in Europe for much longer.

"The ECB, before too long, will begin cutting rates. Economic reality will force them to. They tend to not focus on slowing growth until they have to," Hoffman said.

Hopefully, Knapp and Hoffman are right. A stronger dollar and the resulting dips in food and energy prices would be a welcome relief to all
:]
21-04-2008 - 23:03:08
Най-после някой да обедини в еднa кратка статия - 21 страници мнения и отзиви по темата "Цени по реални сделки с имоти в София". Благодаря Ви esme!

Редактиран 1 път(и).Последна редакция на 2008-04-21 23:04 от Потънал в мисли.
23-04-2008 - 10:27:03
В ЖИВОТА РЕАЛНОСТИТЕ СЕ ИЗРАЗЯВАТ В СЪБИТИЯТА И ФАКТИТЕ КОИТО СЕ СЛУЧВАТ.
ЦЕНИТЕ НА ИМОТИТЕ В СОФИЯ НЕ ПАДАТ И НЕ" СКАЧАТ ".ДОХОДИТЕ НА ЕМИГРАНТИТЕ ПАДАТ И СЪЩО НЕ СКАЧАТ.. :ami:
23-04-2008 - 13:03:15
TYRGOVISHTE I YAMBOL SA MYRTVI GRADOVE BEZ 1 GRAM PERSPEKTIVA KAKVO SI MI GI ZAKACVAL TUK KATO STATISTIKA !!!!! :} :} :} :} :}
23-04-2008 - 14:00:45
Julius Написал:
-------------------------------------------------------
> Аааа не така... не с лошо!
>
> Когато и там растяха - ги даваха за пример... сега
> не може!
>
> Няма да се разберем така. Без двойни стандарти!!!
> Или всичко, или нищо

Vsichko za Sofeto nali temata e za .............................. Sofiq vse pak.

Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход