Имал съм подобен случай.
Познавам горе-долу системата, тъй като преди много години бях един от първите, който направи внос на петслойните полиетиленови тръби с алуминиева вложка.
Връзката между тръбата и фитинга става по два начина :
1. Пресов - по-рядко практикуван.
2. Винтов - по-честият случай.
За да работи правилно системата и да уплътни, преди нахлузване на винтовия фитинг краят на тръбата трябва да се обработи с един специален инструмент - нещо като шабър.
Това масово не се прави, а се прилага сила за нахлузване на фитинга, при което не рядко уплътнителният ринг се къса или поврежда.
Дано съм разбрал правилно описанието. Ако това е причината, след едно демонтиране, смяна на гумата и завиване, нещата може да се оправят.
Възможни са и други причини.