Виждаме тенденция на навлизане на франчайзи като Remax, Century 21, ERA, а други български фирми създават такива - Адрес, Bulgarian Properties итн.
Аз съм ангажиран от българска организация да разработи проект за български франчайз за недвижими имоти и бих се радвал да ми дадете вашите виждания, идеи и др. как такъв тип организация би бил най-много полезен за членовете си.
Искам само да кажа, че съм запознат в детайли с офертите за франчайзинг на всички гореспоменати фирми/брандове. Искам да чуя вашето мнение/желания.
Ето някои точки за размисъл:
1. Интергрирана информационна система за работа на агенцията - офертен мениджмънт, маркетинг, автомация на бизнес процесите, бек енд.
2. Рекламен фонд за имиджова реклама.
3. Портфолио портални сайтове за реализация/реклама на инвентара/офертите - подобно на Имот.бг / профилирани, в зависиомост типа пазар - бизнес, жилищен, ново строителство (off-plan), чуждестранни клиенти, управление на имоти и др.
4. Отдел за човешки ресурси и обучение на кадри / училище + лицензионна схема за бъдещите брокери.
5. Правен отдел, осигуряващ правна обезпеченост на членовете (абонаментен принцип)
6. Продуктов отдел за създаване на вертикални бизнеси, увеличаващи стойноста на сдеката - кредитно посредничество, застраховки и др.
7. Единна стратегия за лобиране.
8. Отдел за етична стратегия - налагане на професионална етика и арбитраж.
9. Отдел за брандинг и маркетинг - всички рекламно-промоционални нужди на едно място, на ниски цени
10. Стратегия за колективна покупателна тежест, водеща до преференциални договори, които спестяват много - колективно договаряне на комуникации и свързаните разходи, транспортни нужди, техника итн.
и много други
Поздрави!