Уважаеми господин Ххххххххххх,
Във връзка с постъпил Ваш и-мейл на електронната ни поща, бихме желали да Ви уведомим за следното:
Прекъсване на електрозахранването на даден адрес, поради неплащане се извършва на основание чл.123 от Закона за енергетика и чл.42 от Общите условия за продажба на електрическа енергия на „ЧЕЗ Електро България” АД (Общите Условия): „В случай на забава на плащането на дължимите суми за електрическа енергия продавачът може да прекъсне снабдяването на потребителите в следните срокове: 10 (десет) дни след изтичането на срока за плащане за битови потребители или 3 (три) дни след изтичането на срока за плащане за стопански потребители.”
Според горе цитираното, прекъсването на електрозахранването е право, а не задължение на електроразпределителното дружество.
При желание от Ваша страна може да заявите в удобен по район център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ България услугата „Временно преустановяване на електрозахранването по желание на потребител”.
Услугата се заявява лично от титуляр по партидата за електроенергия или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно, след предоставяне на документ за самоличност за справка. За услугата се заплаща цена по утвърден ценоразпис на Дружеството, с който може да се запознаете на интернет страницата [
www.cez.bg], от менюто За клиента>> Битови и стопански клиенти>>Услуги за разпределение.
Надяваме се с предоставената информация да сме Ви били полезни.
С уважение,
Дирекция „Обслужване на клиенти”
ЧЕЗ България ЕАД
From: ььььььььььььььььь
Sent: Monday, July 26, 2010 11:55 AM
To: За Клиента
Subject: Оплакване!
Здравейте,
Пиша ви това оплакване относно партида с ИТН 30005хххххххххххх.
По партидата се натрупват просрочени задължения от Месец Февруари 2010, от некоректни ползватели на имота.
Това по никакъв начин не е довело до някакви действия от ваша страна за прекъсване на електроподаването към този имот. По този начин могат да се трупат задължения до безкрайност които да вкарат собственика в несъстоятелност (по принцип)
Доколкото знам в общите условия на договора за подаване на електроенергия е уговорено че захранването се прекъсва в определен срок след неплащането на задълженията, което в случая не е спазено.
След 5 разговора с вашият кол център няма никакъв напредък по – въпроса.
В случай, че няма адекватна реакция от ваша страна на оплакването ми, ще го отнеса към компетентните лица от ДКЕВР.