Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Земетръс и ипотека.

Публикувано от kalashnikof 
Земетръс и ипотека.
20-09-2009 - 21:42:01
Без да съм фаталист искам да попитам знаещите.Купувам с ипотека некакъв имот у кооперащия находяща се на адрес Х.Става земетресение и кооперацията пада или пострадва значително и става негодна за обитаване.Продължава ли да се плаща ипотеката.Същото важи за голям пожар ,взрив ,наводнение.Как е положението със застраховането.Или се получава живееш на палатка и плащаш туй що го нема,застрахователя си прави пас и т.н.
Аз съм обикновен инженер и сеизмичните изчисления ги правеше коча Рашко на Кордисания ,ама на пролет ще си купим и аз коч на лизинг ,че не ми се дават излишни пари.Ако Б.Борисов забрани земетресенията ще минем и без коч и ще артише некой лев.

п.п.Ако може да забрани и гравитацията хеч нема да сметам.
п.п.п.Айде сега по темата.
Re: Земетръс и ипотека.
20-09-2009 - 22:00:36
avatar
Ето пример:

(1) За срока на кредита, Кредитополучателят/Съкредитополучателят сключва застраховка “Имущество” и застраховка “Живот” в полза на банката. Застраховките се сключват при одобрен от банката застраховател и имат рисково покритие съгласно изискванията на Банката.
(2) С подписването на настоящия договор, КРЕДИТОПОЛУЧАТЕЛЯТ дава съгласие банката да сключи задължителните застраховки по ал. 1 от негово име, за своя сметка и в своя полза.
(3) Разходите за застраховки в случаите по ал. 2 се покриват от таксата по чл. хх, т. в.


Ако нямаш застраховка, по-скоро кредитът става предсрочно изискуем, защото вече не имотът не струва нищо smiling smiley
Re: Земетръс и ипотека.
20-09-2009 - 22:14:52
Ако това се случи с 10 кооперации сумата не става ли дебела за застрахователя,или земетресението става неизвестен извършител.
Анонимен потребител
Re: Земетръс и ипотека.