Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA

Публикувано от apartamenti.org 
Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
20-08-2012 - 22:14:07


Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews,
Щрихи от Франция, Лято 2012
vladimirproperty.com

И друг път съм публикувал как се ремонтират улици във Франция, но тази година мога да покажа снимки на организацията и разликата между ремонтите в България и Франция.
Приликите и разликите открийте вие.
Кметството на Тулон извършва ремонта след конкурс и обсъждане с хората от квартала. Жителите и търговците на улицата се подготвят за 6 / шест / месечен ремонт на инфраструктурата. Кметството и EUROVIA инструктират работещите да проявяват търпение и да пречат възможно най-малко на хората в района.
Спокойствието е уникално .
Интересно ни беше защо няма прах. Ами те, французите не ползват пясък и земя както е в България. Изкопали са преди много години земята и са я изнесли извън града. Вместо пръст и пясък французите влагат натрошени камъни. Тази каменна смес не отделя прах, не се размива при дъжд, не подава и не се разрушава пътната настилка.

При ремонт на инфраструктурата в България се изкопава земята, която се съхранява наоколо и при смяна на тръбопроводите се изсипва отново под уличната настилка. Пясъкът и пръстта както знаем се втечнява от водата, която се просмуква от през настилката и разрушана скъпият асфалт.

Улицата, която виждате в продължение на 60 дни беше без улична настилка и няма нито кал, нито прах.
Защо французите ремонтират по европейски, а ние по български ?
Защо Европа не изисква ремонтът на българските улици, ремонтирани с европари да се извършва по европейски ?
Защо българите винаги псуват кметството при ремонт, а французите спокойно си живеят покрай камиони, багерчета, работници, шум и теснотия ?

На снимките ясно се вижда защитата на работниците, когато полагат тръбите в изкопа под уличното платно. Виждат се и мрежите, които фирмата полага между слоевете ситни камъчета за да е стабилна основата под асфалта.
Безопасността на труда е направо изумителна, сравнена с това, което виждаме по българските строежи.
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
20-08-2012 - 22:47:29
Ха да ни е честито, те ви още една тема за комплексари!

„Бъди възторжен идеалист, честен до самопожертване, смел до безумство,
влюбен в България до фанатизъм!”
Полковник Борис Дрангов
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
21-08-2012 - 10:02:42
avatar
clap:*ok*

Чест и почитание
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
21-08-2012 - 22:39:15
Причините у нас да е кочина по време и особено след ремонт,не е в почвата, вЕрвай ми...
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
21-08-2012 - 23:31:56
В земята и пясъка е !

Погледнете снимките и ще видите как всички търговци работят спокойно.
Това е възможно само защото няма прах, а няма прах защото от десетки години използват само натрошени скали.
Освен това самите жители утъпкват скалите с колите си.
И ЧАК тогава се поставя асфалта...
Вижте и видеоклиповете и ще разберете какво говоря.
Поздрави,
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
22-08-2012 - 04:46:24
Стига глупости бе пич. Работели били спокойно. Ти питали ги или така ти се чини? Аман от комплексариconfused smiley

„Бъди възторжен идеалист, честен до самопожертване, смел до безумство,
влюбен в България до фанатизъм!”
Полковник Борис Дрангов
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
24-08-2012 - 18:39:10
Ами как се прави ремонт на улица - нормално , тук просто строителите пестят много от мерки по безопасноста - въобще ако има такива , както при ремонт на пътища и улици така и на строежи , а това може да бъде много опасно ...
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
25-08-2012 - 18:18:32
Защо всички не виждат основния проблем (Велико Търново) Финансиране на проект за изграждане на нов Водопровод и Канализация на стойност 50 мил. евро условията за кандидатстване са непосилни за почти всички фирми в България, спечелен е търга от една фирма за Канализацията и една за Водопровода за подизпълнители има по още една фирма.... Аджаба защо седят другите фирми без работа. Работата по проекта е повече от 2,5 години.
Защо не се даде възможност на повече фирми да работят.

[www.radistroi.com]
+359 899 838 240
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
26-08-2012 - 01:18:09
Много съм доволен от метростанциите в Лозенец, София !
Много благодаря на Кмета на София, г-жа Фандъкова и на Правителството на ГЕРБ.
Живея и работя в Лозенец и Метрото ще ми е от полза.
Точка.
---
Имаме нова метростанция на бул. Черни връх.
Вход/Изход - стълби с лачено покритие - красиво, ново, по български...

И НА КРАЯ НА СТЪЛБИТЕ ИЛИ ПРЕДИ СТЪЛБИТЕ НЯКОЙ КРЕТЕН Е ПОСТАВИЛ ТРЕВНА ПЛОЩ !!!!!
За да стигнеш до блока си трябва да заобиколиш тревата.
За да влезнеш в метростанцията трябва да заобиколиш тревата.
Кой е виновен ???
Не можем да направим 1 000 метра улично озеленяване, а какво остава с ремонт при който да се направи 1000 метра улица по европейски...
Хората са различни. Ние само външно изглеждаме като европейците .
---
След 2-3 месеца зелената площ ще е утъпкана .
Едните граждани ще обикалят по плочките като простинали кобили,
а другите ще им се смеят и ще преминават през "озеленените площи" ТОЧНО ДО СТЪЛБИТЕ .
Всички граждани ще са угнетени, че идиоти са разполагали с парите им.
Саботажниците ще са доволни, че пак са ни навряли главите в ла........та.
---
Ако 1-2 месеца никой от Лозенец не се качва или слиза от тази метростанция някой идиот ще бъде уволнен !!!
И следващият път, когато някой реши да се гаври с нашите пари - ще иска по-високо заплащане за саботажа...
Това е .
---
На улицата, която Ви показвам никой не би посмял да направи нещо тъпо, защото няма кой да му храни децата.
И това е в град с големината на Сопот / по техните стандарти /
Ако не вярвате колко малки неща могат да променят живота ни вижте и снимките на село,
пред което има акостирали 700 яхти
СЕДЕМСТОТИН !!!!

Поздрави,
Re: Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA
26-08-2012 - 11:33:54
Ами...направи защитни съоръжения,кейове,пусни ток и вода,няколко десетки декара за сухи докове...и на момента ще ти събера дори повече от 700 яхти.До месец имаш договорите с хората и график кой кога ще пристигне.
Това обаче у нас е свързано с навлизане в изключителна държавна собственост.За това яхтените ни пристанища се броят на пръстите на едната ръка,а държавата се чуди как да разкара от бреговата ивица дори рибарските селища.
Не е до неможене или някакъв кой знае какъв проблем.Проблемите са в това,че държавата тотално е отсвирила морския и речния бизнес като приоритети.На Дунава е същото.Туризмът по Дунав свършва до Сърбия.От там надолу дори гориво няма къде да заредиш,да не говорим за престой.А си нямаш на идея колко народ пътува.Пропускателният режим по водните ни граници пък е такъв,че трябва да си луд ентусиаст,за да решиш да пътуваш.
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход