Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Варна ми направи по-добре впечатление с обслужването си отпреди и дори от Виена летището.....

Публикувано от Uraa 
Варна ми направи по-добре впечатление с обслужването си отпреди и от Виена летището.

Виждам доста нови и добри неща във Варна. Продавачите дават далеч по-добро обслужване от преди. Нови сгради, нови големи магазини, усеща се подем и растеж.

Ако трябва да оценя пътуването си със самолет в Америка 5, Американските авиолинии 4 (трябваше да си купуваш храната по вътрешни линии), Австрииските авиолинии 4+, храната калпава (3), персонала стюарди и стюардеси заслужават 5,
обслужване в Австрийското летище във Виена =3 (тройка с два минуса).
на информациита на летището поисках инфо за гейта за Варна, вместо да ми я даде веднага служителката реше да ми даде съвет да гледам мониторите "you have to look on the screens." В Америка вълшебната думичка е "you might want to look on the monitors", е далеч по добро от колкото едно директно нареждане, което би могло да се приеме, че служителката не й се иска много много да бъде безпокоена.
На чекинга служителката не ми даде бординг паса, после тихомълком го даде на жена ми без да се сети да ми се извини, че ме кара да си тършувам из всичките си джобове......
Пожелавам им всичко най-добро на Австрийците, нищо негативно не държа за тях.
За Варна това, което виждам от няколко дена оценката ми е 5+, стараят се хората да дадът отлично обслужване. Поне толкова учтиви и възпитани и учтиви са колкото Американците.
Българите е време да повярват (тези, които не вярват), че и те могат да дадът обслужване на световно ниво.

Успех на всички,



.[www.beinsadouno.org]



Редактиран 1 път(и).Последна редакция на 2007-12-08 08:32 от Uraa.
Нещо си се объркал.
Следващият път като идваш насам, мини през М-тел, Алианц, ОМV или Метро - веднага ще си поправиш мнението... Все пак фаворит са ми М-тел - три пъти са ме принуждавали с извадени вече пари да си излизам от офиса им. На Алианц пък им е практика да правят санже на по-безобидните (като жена ми и майка ми) клиенти.
То и за летището ме съмнява - сигурно си късметлия някакъв или понеже зимата е по-заспало... Пък и винаги ме е забавлявало като посрещам някого, да гледам как се щурат нетукашните да търсят пети терминал...
Това звучи добре, даже може да им пратите поздравителен имеил, обратната връзка винаги е полезна.
Културата на обслужване във Варна е на ниво.

Състоянието на града е обаче зле.
Не знам дали има и едно 'приятно" кътче останало.

Строи се без парко места, много блокчета са на твърде близко разстояние и няма изглед. Коли паркират по тротоарите и това се смята за нормално.



.[www.beinsadouno.org]
Да, има и положителни примери! Ето, в Пикадили си бяха направили труда в голямата лудница по Празничното пазаруване да изкарат три-четири момчета навън, да спират колите преди паркинга и да ги насочват за по-бързо паркиране. Не ми е любим магазин, просто прави добро впечатление усилието. Другаде или не го правят, или въобще нямат собствен паркинг.
Отдавна не ми се беше случвало да се върна от касата с натоварена стока и извадени вече пари, както в Бриколаж, и то в момент, когато персоналът беше повече от клиентите. А това в рекламата им за консултациите е направо безумие! Бахти неграмотните хора!
Хубавото на големите градове е, че имаш избор, има и други магазини. Лошото е, че както всичко друго, калпавото си е такова завинаги, доброто върви към разваляне, а новото по подразбиране е свързано с неопитни и базхаберни служители.

Abu Написал:
-------------------------------------------------------

> Хубавото на големите градове е, че имаш избор, има
> и други магазини. Лошото е, че както всичко друго,
> калпавото си е такова завинаги, доброто върви към
> разваляне, а новото по подразбиране е свързано с
> неопитни и базхаберни служители.

Хубавото на живота е,че има хора,които отчитат промяната към по-доброто.
Лошото е,че има такива като теб-дето винаги ще нагнетяват безнадеждност,та да поддържат емигрантския си баланс.Няма лошо,щом ти помага. smoking smiley
Ние пък,вярваме че полека-лека всичко ще си дойде на мястото..... smiling smiley



Хубавото на живота е,че има хора,които отчитат промяната към по-доброто.
Лошото е,че има такива като теб-дето винаги ще нагнетяват безнадеждност,та да поддържат емигрантския си баланс.Няма лошо,щом ти помага.
Ние пък,вярваме че полека-лека всичко ще си дойде на мястото.....




Камелия, не всичко ти разбрах, сигурно е от празничното настроение...
Да речем, някъде поставят доброто обслужване като приоритет. Другаде - само ниските цени. На трето място - разнообразието и т.н. Да се твърди, че във Варна се полагат усилия за подобряване на обслужването е приемливо. Както е вярно и за Каспичан, примерно. Но не съм съгласен, че тези усилия са достатъчни, т.е. не е вярно, че обслужването е "на ниво", само защото се прави нещо в правилната посока... Докато за всеки положителен пример мога да дам поне три отрицателни, ще твърдя, че обслужването във Варна не е добро. Може да е по-добро от софийското, но не е добро за мен. И не защото съм капризен и претенциозен, а защото намирам за естествено и задължително хората да бъдат вежливи, компетентни и по-чевръсти, когато става дума за бизнес. Пък в частните си отношения да бъдат каквито си искат...
Пак ти казвам, в града имам избор като не харесвам нещо, да го потърся другаде. Но да ми твърдят, че всичко е за чудесно е прекалено!

ПП Иска ми се да видя как доброто обслужване увеличава по някакъв начин печалбата на фирмата. За жалост няма такава връзка на практика или поне липсата му не се отразява достатъчно силно на резултатите. Иначе нямаше да си говорим, а щеше да е факт.
Там където са груби и невежливи по-рядко ме виждат.
А тебе предполагам .... още по-рядко.

.[www.beinsadouno.org]
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход