Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Начин за подобряване на Обслужването. В края на обслужването Клиента да даде оценка от 2-6 ..

Публикувано от Uraa 
Начин за подобряване на Обслужването. В края на обслужването Клиента да даде оценка по скалата от 2-6 на служителя за качеството на обслужване.

Работодателите да се позамислят дали да държат двойкаджии да им работят. Да ги обучат за отличници, или служителите да си изберат професия къде не се изизква да контактуват с клиенти.

Чувам от много хора, че обслужването в България продлължава да е критично, а това не е никак добре за името на България, за атмосферата в която живеят всички Българи, бизнеса и т.н.



.[www.beinsadouno.org]
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход