Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…

Публикувано от tbm2.net 
Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
14-10-2010 - 20:17:54
avatar
Интересна информация относно трасето на АМ Люлин и една отсечка, която трябва да пренасочи трафика... Тъй като има много снимки и графики, а тук незнам как да ги кача към този момент надявам се няма да ми се сърдите, че давам линк към блога където има качени около 15 снимки и подробни обяснения.

Още на 3 август 1998 г. правителството на Иван Костов приема проект за финансиране изграждането на магистрала “Люлин”, който е включен в инвестиционната програма на правителството до 2001 г. Според проекта за проучването и строителството ще са нужни 351 млн.лв., които ще бъдат осигурени от държавния бюджет, фонд “Републиканска пътна мрежа” и заеми от Европейската инвестиционна банка. Според решението на кабинета проектът трябва да приключи до 2005 г. Предвижда се автомагистралата да е с дължина около 15 км и ширина на платното межу 33 м и 35 м и ще минава през селата Дивотино - Мало Бучино - Голямо Бучино - Суходол до Околовръстния път на София. Целта на проекта е пътя да се свърже директно пътен възел Даскалово с транспортни коридори номер 4 и номер 8, както и да се облекчи движението в южната част на София.

През есента на 1999 г. италианската фирма SPEA печели тър по програма ФАР на Европейския съюз, организиран от Агенция “Пътища”, който включва предпроектнипроучвания и работни проекти за строителството на автомагистралите “Люлин” и “Струма”. Проектът ще се финансира по програма ФАР и ще струва около 3,2 млн. евро.

На 9 март 2000 г. министърът на регионалното развитие Евгени Чачев подписва с генералния директор на фирма СПЕА Франко Рапино възлагателен договор за изпълнение на “Проучване и проектиране на автомагистрала София – Кулата”. Фирмата изготвя и представя седем идейни варианта за трасе на магистралата /за удобство обозначавани с различни цветове/.

Всъщност идеята на магистралата е да се пренасочи по-голямата част от трафика на товарни и не само МПС-та, които не желаят да преминават през София, но го правят поради липса на друг маршрут като в момента това създава големи главоболия на живущите в кв. Княжево в столицата. Всички автомобили движещи се по главен път Е871 и неискащи да преминат през отсечката през Княжево където реално главен път Е871 и бул. Цар Борис III се сливат в едно и няма друг избор за достигане до околвръстния път на София където да завият на ляво и движейки се по околовръстното да избегнат още по-големите задръствания през големия град.С автомагистрала Люлин голяма част от този трафик ще се пренасочи към детелината оградена с жълто на горната извадка от Google maps където трафика ще може да се раздели на няколко посоки - към продължението на сегашния околовръстен път в посока гр. Нови Искър и северната дъга, в посока обратно към Суходол и Овча купел, в посока към Банкя и в посока към тунела на жк Люлин.На горната графика със син цвят е обозначен пътя на магистралата (която ясно се вижда успоредно на синята ивица) идваща от разклона преди село Драгичево.

Какво се получава обаче когато трафика стигне до оградената със жълто детелина - пътя от многолентов се превръща в двулентов, но това не е всичко. С червено е отбелязана отсечката, която трябва да отвежда все пак всички, които искат да се възползват максимално от бъдещата магистрала и след това да влязат в София вместо по павирания и изпълнен със сфетофари бул. Цар Борис III по сравнително новия бул. Тодор Александров под който върви първия лъч на столичното метро. По тази отбелязана в червено отсечка обаче не се работи изобщо. Тя върви успоредно на бул. Добринова скала, който сега се казва бул. Петър Дертлиев, а е най-познат като “околовръстното на Люлин”.

Източник бутикова агенция за недвижими имоти ТБМ2
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
15-10-2010 - 10:49:04
avatar
Ето една от вероятните причини за забавения строеж на важната отсечка.
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
15-10-2010 - 18:33:19
avatar
Иначе 82% са готови, а като станат 100% задръстванията просто ще се изместят от точка А до точка Б, но проблема не се решава sad smiley
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
15-10-2010 - 21:59:32
Що се бъркате пък вие. Нали парите се усвояват, асфалта се полага, лента ще се среже, репортажи ще има..........що издребнявате толкова? Друга работа нямате ли? Работете, плащайте данъци и трайте, а ако ви липсват социални контакти ходете да си подмените личните документи.

kasak
==============================
Да ставам ли брокер на НИ или не!??
[monitori.start.bg]
[projektori.start.bg]
[blog.kasakov.com]
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
09-12-2010 - 10:12:02
avatar
Трябваше вчера да пуснат магистралата предсрочно, но сега имало нова дата - 17-18 този месец.
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
28-05-2011 - 15:17:29
avatar
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
28-05-2011 - 16:32:38
avatar
Трябва ли да ти кажа, че тук не е място за реклама, или сам ще се сетиш?
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
28-05-2011 - 17:25:54
Не съм забелязал да правят директна реклама на някакъв продукт или услуга.
Re: Какво знаем и какво не за автомагистрала Люлин - фоторазказ за една отсечка…
28-05-2011 - 18:18:01
avatar
Quote
камелия
Трябва ли да ти кажа, че тук не е място за реклама, или сам ще се сетиш?

Какво рекламираме?
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход