Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС

Публикувано от najnaj 
Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
23-04-2007 - 09:52:17
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
23-04-2007 - 12:15:47
Само не ми е ясно кой ще пътува по този Дунав мост 2... То хубаво Видин, хубаво иделни пътища в България... Ама знаете ли какво е оттатък? Този месец направих грешката връщайки се от Западна европа да пътувам вместо през Сърбия - през Румъния. Няма такъв ад, няма такъв ужас... Не знам те какво търсят в ЕС. Влезли сме от Сегед към Арад в Румъния в 9.30 сутринта, до Калафат стигнахме чак в 20 вечерта... А са някакви 400 и малко км. Считайте за каква средна скорост говорим... То едни селски пътища, едни разбити, едни завои като Петрохан, ама в продължение на 200+ км... тук таме ги захванали да ги ремонтират и ги зарязали... на няколко места вместо асфалт насипан само чакъл... И навсякъде пътищата минават през всички населени места... А селата им не са скупчени като нашите - по един ред къщи от двете страни на пътя и така в продължение на 5-6 километра... как да пътуваш бързо като навсякъде търчат циганета и колелета... И тамън излезеш от едното село и хоп - табелата на следващото. Аз лично втори път през Румъния няма да пътувам в близките 10-20 години, поне толкова им трябва да се оправят...
Та да ви кажа, аз много смисъл в този Дунав мост 2 не виждам, просто защото ще води в нищото...
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
23-04-2007 - 16:48:10
Ами практически целия внос от Германия , Австрия, Унгария....би следвало да минава през Румъния. Все пак нямаш среща с митничар, стоката не напуска ЕС. Минаването през Сърбия означава излизане от ЕС и пак влизане и свързаните с това процедури.
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
24-04-2007 - 09:01:38
Смятам,че с изграждането на Дунав мост 2 ,започва и оправяне на инфраструктурата,тъй като има отпуснати средства и за подходите за моста.
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
24-04-2007 - 09:43:04
За подходите на моста да, но за пътя до моста не. Румънците правят шосетата от Унгария до Букурещ и Констанца, оттам до Украйна и Молдова, до България не им пука, още по-малко по маршрута Арад-Турну Северин-Калафат, жп моста до Русе е разрушен от наводненията преди 2г, още не са почнали ремонтите, влака заобикаля 120 км. Иначе от Видин ако искаш да ходиш на гости на чокоите може да минеш по моста, но там няма нищо забележително, вервай ми. Не случайно Европа определя за приоритет магистралата от Гданск до Букурещ (с разклонения до Варна, Констанца и Одеса) и дава зор и пари на сърбите да направят магистралата Ниш-София. И стига с този Дунав мост, виждаме сами откога и кога стават нещата. Май Дунав мост 3 ще стане преди Дунав мост 2.
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
24-04-2007 - 13:11:05
АЗ и да направят магистралата София - Ниш пак бих внасял през Румъния ако ще и по черни пътища, но без да излизам от ЕС. Ако ще само заради това , че няма да срещна българския митничар. Много ни е важно това трасе и такъв мост, друг е въпросът , че с Румънците сме идиоти и сме закъснели със строителството.
Ако бях привърженик на конспиративните теории щях да заподозря Сърбия в даване на подкупи за да не се реализира магистрала Солун-Видин-Арадsmiling smiley Защото така увяхва Солун-Скопие- Белград- Нови сад - Суботица-Сегет и Истанбул-София-Ниш-Белград-Нови сад - Суботица-Сегет.
От друга страна когато Сърбия и Македония влязат в ЕС трафикът си бяга от нас....
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
24-04-2007 - 15:58:40
Разбирам,че на някои им се иска да говорят само за София,но това е форум за имотите в страната ,а не само за столицата.Разбирам и притеснението на строителите и инвеститорите ,които с всеки изминат ден се убеждават както на техните колеги от Слънчев бряг-че преиграха с медиините изяви по отношение на цените.Ето затова се опитвам от една година да насоча вниманието и в посока към Видин.
Е ,нека да вземат думата и тези ,които наистина инвестираха и продължават да инвестират в този регион и да споделят дали са удовлетворени от разликата в цената-която с всеки изминат ден е в тяхна полза,но не за тези които само мърморят и се чудят.
Така ,че колкото по наближава първата копка за дунав мост 2 -толкова по интересен е пазара на имоти в региона,а нека след това да коментираме Дунав мост 3 или 10.
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
26-04-2007 - 15:11:56
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
27-04-2007 - 10:12:40
Аз лично нямам нищо против Видин и Дунав мост 2... Имам много против румънската част - Прекрасния преход Арад-Тимишоара-Турно северин-Калафат... Там трябват инвестиции в десетки пъти повече, отколкото ще струва Дунав мост, за да стане този път що годе нормален... да се доближи дори мъничко до качеството, което е на българска земя... Иначе пътя Видин - София си е перфектен, не отстъпва по нищо дори на най-добрите пътища, по които пътувахме във Франция, Германия, Австрия и Унгария.
Освен това темата беше за Дунав мост, а не за имотите във Видин winking smiley Затова като плюем по целесъобразността на моста, това не значи, че плюем по имотите във Видин.
Наличието на мост там ще увеличи потока на хора, които си мислят, че е по-добре оттам да се пътува... Но когато видят какво е положението на румънска земя, едва ли ще тръгнат втори път оттам. Поне аз категорично не. Освен с БТР winking smiley
Re: Късата листа от фирми за строителството на Дунав мост 2 е одобрена от ЕС
27-04-2007 - 10:15:11
Факт е например, че между Сърбия и Румъния на има няма 80 км от Видин има мост, който просто не се използва. Граничния пункт там е затворен. Става дума за Железни врата. Там преди се преминаваше с кола/автобус/тир отгоре, сега там границата е затворена. Явно такива мостови връзки не са единственото условие за да минава оттам трафика на хора и стоки. Все пак трябва и някак да стига до тях, нали?
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход