Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Услугата "Интериорен дизайн"

Публикувано от ra4e 
LIcno az rabotia s mnogo avtori-hudojnici, skulptori, vklucitelno i po osvetlenieto, bih mogla da Vi pomogna. S dizaineri, sasho. POzdravi
Аз съм инженер, интериорен дизайнер.Мога да бъда полезна с консултации за преустройства на жилища ,проект за преустройства, идейни и работни проекти за обзавеждане, подкрепа в намиране на материали, доставка и монтаж на обзавеждането.Проектите изработвам в 2D /AutoCad/ и 3D /3dsMax./
В процец е активирането на website.При интерес мога да изпратя проекти в 3D на посочен от вас e-mail.
Мариана Написал:
-------------------------------------------------------
> Аз съм инженер, интериорен дизайнер.Мога да бъда
> полезна с консултации за преустройства на жилища
> ,проект за преустройства, идейни и работни проекти
> за обзавеждане, подкрепа в намиране на материали,
> доставка и монтаж на обзавеждането.Проектите
> изработвам в 2D /AutoCad/ и 3D /3dsMax./
> В процец е активирането на website.При интерес
> мога да изпратя проекти в 3D на посочен от вас
> e-mail.


Здравейте,
бих искал да обсъдя предстоящ ремонт на жилището ми. Имам идеи за съществени промени в разположението на стаите ( бутане на някои стени и пробиване на отвори в други) Проблема е че апартамента е панелен и бих искал да се консултирам със специалист дали са възможни такива промени. Ако някой може да помогне да пише на kuvliev@mail.bg

Поздрави

вчера попаднах на един сайт където предлагат безплатен проект, в случай че няма да събаряте стени, а само искате да освежите или промените помещението - може да ви свърши работа

www.sitekreator.com/rockwall

Re: Услугата "Интериорен дизайн"
05-07-2006 - 22:30:30
avatar
безплатен проект + визуализация за облицовки

proekt