Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Канор-трислоен паркет са нещастници

Публикувано от недоволен 
Канор-трислоен паркет са нещастници
18-08-2008 - 16:04:10
Сблъсках се с фирма Канор, като си поставях трислоен паркет в две стаи. Големи мошеници се оказаха. Купувайки паркета от тях служителките в магазина в един глас твърдяха че монтажът им е 10 лв. на метър(включвайки в цената монтажа и на первазите) и с консумативите няма да надхвърли 14-15 лв. когато опря до монтаж(без монтаж на первазите) за 23 квадрата ми поискаха 420 лева. Естествено стана скандал. Шефа на фирмата вместо да се поинтересува какъв е проблема кротко се скри в офиса си и остави две много злобни и некултурни женици да ми късата нервите опитвайки се да ме убедят че за по-малко работа (монтажа все пак е без первазите) им се полагат повече пари. Накрая като дойдоха да монтират паркета оставиха кочина в апартамента и на въпроса няма ли да махнат боклука, който са създали ми заявиха, че боклука си е мой. За добавка кротко откраднаха останалите неизползвани консумативи(въпреки че тях бях платил отделно и в цялото количество! Така че апелът ми който се захваща с тия от Канор мноооого да внимава големи мошеници са и са доста крдливи!!!
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
09-09-2008 - 15:39:12
Здравейте, г-н "Недоволен"!
Управител съм на магазин "Канор" и тъй като описвате случка, в която съм участник с ролята на криещ се, въпреки че не съм Ви виждал дори очите, реших да направя коментар. Принципът на магазин "КАНОР" са коректните отношения със своите клиенти, затова бих искал да изясним случая. Господинът, който разказва за нас, не ни се представи, а и тук остава анонимен. Всъщност с него нямаме търговски отношения. Нашата клиентка е г-жа Надежда Христова (в случай че грешим, за което силно се съмняваме, във връзка с намека за монтаж на первазите, молим за извинение). Поради неясното изказване и многото правописни грешки, не можахме напълно да разберем неговите обвинения. Принципът ни на работа е следния: НИКОГА не даваме предварително комплексна цена на паркет с консумативи и труд (дори и по настояване на клиентите за „груба сметка”). Това е поради разнообразието на продуктите и консумативите, както по вид, така и по цена. Първоначалната информация, която клиентите получават от нас, са отделните ЕДИНИЧНИ цени на различните консумативи. Монтажът на паркета наистина е 10,- лв./кв.м, което е комплексна услуга, включваща монтаж на паркет, монтаж на первази, монтаж на лайсни и първоначално полиране на паркета. ВИНАГИ правим оглед на помещенията, след което вече можем да дадем точна, окончателна оферта за паркет, консумативи и труд за конкретния случай. Господинът твърдеше, че на листче сме му записали „грубата, окончателна сметка”, която споменава и в поста си. Това листче така и не се показа. В неговия случай се наложи ползването на по-дебела подложка, за да се изравнят нивата със съседните настилки. Подложката е по-скъпа от стандартната, което може би го е вбесило. На място му демонстрирахме как само със смяната на съответната подложка цената се променя с около 65 лв. Друг въпрос е, какво е чул или какво е искал да чуе "Недоволен". Иначе, "злобните и некултурни женици" са подготвили в писмен вид подробна информация за техническите изисквания при полагане на паркет, които се раздават безплатно, за да може човек-непрофесионалист спокойно да прочете и разбере материята. Ако на "Недоволен" му е било трудно да разбере, трябвало е да помоли да му се говори по-бавно или няколко пъти да прочете статиите ни.
Относно боклуците и „кражбите” – изхвърлянето на боклука наистина не е наша грижа. Ние почистваме помещенията, измитаме боклуците, полираме паркета и събираме всички кашони на едно място, така че за клиента да е максимално лесно да ги отстрани. Твърденията за откраднатите консумативи са твърде необосновани и арогантни. Единствените консумативи, които сме доставили на клиента са подложка, която в настоящия момент се намира под паркета му, лепило, чиято разходна норма е 1 бр./20-25 кв.м (неговата площ беше 23 кв.м) и полиращ препарат, с който сме полирали паркета и който винаги остава в клиента за последващи полирания. Ако господин "Недоволен" желае, ще му предоставим празните опаковки за едногодишна работа като компенсация за моралните страдания.
Иначе, имаме достатъчно доволни клиенти, които са гаранция за коректната ни работа. Бихме се радвали да чуем и други техни мнения.
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
11-09-2008 - 11:24:08
Защо се излагате така , имаше един девиз- клиента е бог . За 400 лева се дъни името на фирмата .Клиента е прав , подберете си хора които милеят за вас и са готови да работят освен за пари и за проспиритет на фирмата. Ако не шефа то неговата дясна ръка , да ходи на оглед по обектите да види и определи обема и цена на работата да уведоми клиента та и договор да слкючат , молявисе и аз работя в сверата на услугите - задължително си почиствам работното място тук имаме един лаф (няма да ти паднат мадурите ако почистиш) това не е адресирано към никой само пример.Правете горното и успеха е гарантиран.
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
12-09-2008 - 15:50:57
Абсолютно вярно! Клиентът е бог, след като си е платил всичко! Когато сме постигнали продукт, който е повече от три пъти по-евтин от обичайното на пазара, но не отстъпва по качеството си, ние сме направили това в името на Негово величество клиента! Всъщност постигаме една наистина идиотска мечта - много хубаво и много евтино и то, защото сме професионалисти. И все в името на клиента избягваме да даваме общи цени - запазваме правото на клиента да избира, дали да вземе всичко от нас или само каквото му е изгодно. Поради това правим отделни ценоразписи на продукти, монтаж, изхвърляне на боклук (което е различно от почистване на работното място), хамалие, консумативи, огледи, транспорт и пр. А в конкретния случай дори сме предоставили на клиента отстъпка! Така че, не става въпрос за 400 лв., нито за хипотезата на "излагането", а за твърд принцип. Клиентът е бог, когато си е платил всичко предварително, а нашето внимание и ангажимент е за това, което той е избрал!
Abu
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
13-09-2008 - 06:33:39
Поне за информация разгледайте Закон за защита на потребителя. Определено има нещо сбъркано във философията Ви, но това е толкова масов проблем, та е нормално да не го усещате.
"Клиентът е бог, когато си е платил всичко предварително" - доста брутално, наистина...
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
13-09-2008 - 11:17:32
Abu Написал:
-------------------------------------------------------
> Поне за информация разгледайте Закон за защита на
> потребителя. Определено има нещо сбъркано във
> философията Ви, но това е толкова масов проблем,
> та е нормално да не го усещате.
> "Клиентът е бог, когато си е платил всичко
> предварително" - доста брутално, наистина...


Изобщо не става въпрос за философия, а за принципи, установени именно от цитирания закон - когато купувате кило ябълки, не би трябвало да се сърдите, че не ви дават дават и няколко круши заедно с тях...
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
13-09-2008 - 11:21:46
Клиента винаги е цар,и дори понякога да не е прав,би следвало да му се извините
аз също бих казал,че не сте професионалисти,защото вместо да се извините на недоволния клиент,независимо по какви причини е такъв- вие изкарвате клиента виновен.Нека читателите да си направят изводите
Re: Канор-трислоен паркет са нещастници
08-10-2014 - 14:39:18
Аз също съм недоволен от фирма Канор, 1во не си спазват сроковете ,които ти обещават и второ великият им "технически оглед" струва 40.00 лв. Еми да дойде 1 човек с една рулетка за 3 минути и да ти вземе 40.00 лв не е много ОК. Защо не си го напишете на сайта, а пише само ,че без покупка "се заплаща допълнително".
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход