Dnes Bloombergtv.bg Investor Gol Automedia Tialoto Az-Jenata Az-deteto Teenproblem Puls Imoti.net Rabota Start Blog Aha Snimka
imoti net - порталът за недвижими имоти
 


Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Проблем ли е да се осчетоводи наем за офис на фирмата, която се помещава над 3 етаж на сградата?

Публикувано от Trevor 
А пък мен ме интервсува има ли проблем когато фирма се нанесе на по висок от трети етаж, тъй като счетоводителката ми спомена, че след третия етаж можело при евентуална проверка от НАП да не ми признаят разходите поради еди кой си си закон или точка от закона, което ме озадачи. Та нали си плащам наема и си е на името на фирмата ми. Какво значение има че сме на 5 етаж? Ако трябва да публикувам нова тема?
признава се разбира се. кой да те провери на кой етаж си. се едно НАП си немат друга работа та ще се занимават с глупости. земи си смени счетито.
да не забравиш че ако немодателя е физическо лице трябва да му удържаш данъка ти
Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да публикуват в този форум.

Натиснете тук за вход